30 aprilie 2010

Mire & Alexandru















Pe 18 octombrie 2008,la Constanta,am avut de indeplinit doua misiuni de suflet.
Una dintre ele a fost nunta Mirelei si a lui Alexandru Dusu,care s-a desfasurat in restaurantul Azur din Mamaia.
In jurul acestui eveniment am creat o intreaga poveste...am legat prietenii si am construit amintiri pentru o viata...
Nu avem atatea cuvinte cate ar merita Mire si Alex sa le multumim pentru incredintarea acestui moment atat de important cat si pentru primirea pe care ne-au facut-o.
Odata cu sosirea caravanei,fiecare membru al echipei a fost asteptat cu papucei pe masura si placinta machedoneasca!
Desi toate detaliile erau foarte bine stabilite,Alexandru s-a preocupat indeaproape de fiecare segment ,din dragul de a trai si de a gusta la intensitate deplina evenimentul.
Nu am sa uit nerabdarea si dragostea din privirea lui atunci cand ne marturisea ca : "Vreau sa o fac pe Mirela fericita!Sa fie totul perfect!"
De asemeni,la reusita evenimentului au contribuit renumita formatie "Pindu" si Costin Gache,care a incantat toti invitatii cu barul de cocktailuri fresh!
Cu totii ne vom revedea pe 2 iulie 2010 la botezul micutei lor,Maria Natalia,pentru a mai scrie o fila din poveste!
Mire,Alex,
Va multumim!












Niciun comentariu: